среда, 9. мај 2012.

Serbian Championship in Duathlon

Posle nastupa na sprint trkama u Hrvatskoj, vikend je nastavio sa novim izazovima. Naime, u organizaciji triatlon kluba "Sprint" i Sportskog saveza grada Sombora, u nedelju je održano Prvenstvo Srbije u duatlonu. Atraktivna disciplina iz porodice triatlon sporta koja objedinjuje biciklizam i trčanje okupila je takmičare iz cele države. Ovo je ujedno i prva trka u seriji, kojom je otvorena sezona takmičenja za triatlonce. 


Na interesantnoj lokaciji, medju drvoredima na putu iz Sombora za Apatin, i po izuzetno vetrovitom vremenu, koji nam nikako nije išao na ruku, prvo su startovali najmladji u Super kid trci, a nakon toga startovala je i elitna trka u sprint duatlonu (5km trčanje + 20km bicikla + 2,5km trčanje). 


U startu se izdvojila jaka grupa takmčara medju kojima su bili još uvek aktuelni prvaci Balkana u juniorskoj i seniorskoj kategoriji. U dava navrata u prvom trčanju ritam se menjao što je dovela da se grupa razvuče, ali se kasnije u segmentu bicikla ponovo okupila i držala zajedno. Kako sam, za razliku od prošle, ove godine radio neke treninge na biciklu, nadao sam se da mogu ponoviti prošlogodišnji uspeh gde sam osvojio treće mesto. 


Odluka da vozim bajk u patikama a ne u sprintericama se pokazala kao dobra. Jeste da mi je bilo teže da naglo ubrzavam, ali sam gledao da se držim u čelu grupe na okretima kako bih uspeo da uhvatim priključak sa grupom kada su pokušavali da se odvoje. Ali svakako sam se trudio da ne zabušvam, i da se ne šlepam na pravcima, već da dajem smene na čelu. Mada moram priznati i nismo baš bili složni. 


Prilikom zavšetka segmenta na bajku krenuo sam prvi na drugo trčanje, dok je osatlim trebalo nekoliko sekundi da se preobuju u patike. Trudio sam se da održim visok ritam, tako da je ta prednost izmedju mene i ostalih polako rasla, a kada je dostigla preko 15 sekundi bio sam siguran da ovog puta uzimam prvo mesto. 


Ovde možete pogledati SNIMAK TRKE (Youtube)


Redosled prva tri:


1. Igor Vuković - TK Tamiš, Pančevo
2. Strahinja Trakić, TK Dyinamic, Novi Sad
3. Petar Ivačković - TK Tamiš, Pančevo


Lepim stvarima koje su mi se desile tog vikenda tu nije bio kraj. U povratku smo prvo Radja i ja svratili u Akvapark u Bačkom Petrovcu, a zatim i u Novi Sad i uživali po keju i u centru, i na taj način stavili šlag na tortu što se tiče tog vikenda! :)







Нема коментара: