четвртак, 3. мај 2012.

Serbian Championship in Biathlon

Po planu za 2012. godinu predvidjeno je učešće reprezentacije vojske Srbije na svetskom vojnom prvenstvu u skijanju koje je trebalo da se održi u Sloveniji krajem marta. Kako vremenski uslovi nisu omogućili da se takmičenje održi jer nije bilo dovoljno snega za normalnu organizaciju, takmičenje je u poslednjem trenutku i otkazano.


Na kraju da ne ispadne da smo uzalud prelazili silne kilometre po Kopaoniku i da ti treninzi dobiju neki smisao odlučio sam da na poziv trenera državne reprezentacije u biatlonu učestvujem na Prvenstvu Srbije na Palama, bez obzira što mi je po planu sledećeg dana predvidjena bitna orijentiring trka na Andrevlju, na Fruškoj Gori.







Posle relativnog dugog puta u petak i zadržavanja na granici uspeo sam koliko toliko da se odmorim za sutrašnju trku. Plan mi je bio da odradim trku maksimalno i da se skoncentrišem na gadjanje. Na kraju sam na trci i dobro gadjao ako se uzme u obzir da sam samo 5 min pre trke ispalio po 5metkića u ležećem i stojećem stavu što nije dovoljno ni za korigovanje nišana a kamoli za upucavanje.




Sobzirom da je kraj marta i da je bilo poprilično toplo staza je uglavnom bila mekana i štapovi su propadali što mi značjano otežavalo trčanje, a i dodatno to što mi je kao neiskusnom takmičaru otežavalo jeste poprilično neravna staza prepuna raznih džomba od snega. Na kraju 8.mesto i popravljen rezultat za čak 9 minuta u odnosu na nastup sa svetskog vojnog prvenstva prethodne godine na istoj stazi. Sve u svemu mogu biti zadovoljan i nastupom, a i ličnom satisfakcijom da sam učestvovao i uspešno završio trku.

Нема коментара: