петак, 4. мај 2012.

Rohalj Baze, Fruška Gora

U susret novoj O sezoni svi su željno iščekivali da se ponovo vratimo šumi i karti na zvaničnim takmičenjima. Ovogodišnje otvaranje je bilo na Fruškoj Gori na Hopovu koju sam morao da propustim. Zato sam sa nestrpljenjem dočekao drugo kolo i opet Fruška Gora na Rohalj Bazama, lep teren, niska vegetacija još nije krenula, dobro vreme, još samo da je i karta dobra bio bi to pun pogodak, ali kriterijumi crtanja i neki odnosi na karti nisu baš sjajni što je dovelo da dosta takmičara napravi krupne greške. 


I ja sam takodje medju tim koji su pravili dosta grešaka. Već na 3KT sam počeo da ih pravim, zatim mala korekcija na 5KT a onda je usledila neoprostivo lutanje na 6KT kada sam izašao ispod KT a zatim krenuo suprotno od nje. I kada sam shvatio gde se zaista nalazim par minuta je već prošlo. Posle toga sam krenuo značajno koncentrisanije i u nekom jačem ritmu trudeći se da makar delić izgubljenog nadoknadim. I sve je tako išlo po planu, sve dok nisam napravio previd ili paralelnu grešku prema 16KT kada sam izašao preko jednog grebena dalje nego što sam zaista bio. I opet nisam iskontrolisao pravac, i ponovo dodatno vreme. 
Na kraju i za mene iznenadjujuće dobro drugo mesto sobzirom koliko i kakve sam greške napravio.

Нема коментара: