петак, 4. мај 2012.

Andrevlje, Fruška Gora

Posle trke na Palama i dugog puta do Šapca gde sam prenoćio, u nedelju rano ujutro uputio sam se na Andrevlje gde se održala orijentiring trka koja je ujedno bila i selektivna za vojnu, a i za državnu reprezentaciju.

Znajući da sam umoran od prethodnog dana i da ne mogu dati onoliko koliko sam zaista spreman, fokusirao sam se da što ekonomičnije biram varijante na terenu koji je veoma strm. Trudio sam se da idem svojim nekim ritmom i da ne preteram sobzirom da je u pitanju duga distanca. Već na zagrevanju sam osetio da sam daleko od toga da sam se oporavio od prethodnog dana.

Onako kako sam zacrtao i kako sam se trudio, uglavnom je tako i tekla trka. Sigurne varijante i što manje penjanj. Uz neke sitne nesigurnosti napravio sam i dve veće greške na 15KT kada posle penjanja na sedlo nisam iskontrolisao kompas i pravac već sam krenuo napamet u pogrešnu uvalu, i 23KT kada sam takodje samo jurnuo bez kontrole pravca, što me je na kraju koštalo nekog vremena, ali opet dovoljno da se nadjem na drugom mestu sa kojim sam zadovoljan.



 Rezultate možete pogledati OVDE. 


Lepo vreme i divan dan za orijentiring je okupio i dosta takmičara taj dan na Fruškoj Gori. To je ekipa Vojske Srbije iskoristila da se okupi i napravi neki mini stastanak oko realizacije odlaska na svetsko vojno prvenstvo u Dansku i čuvenu štafetu Jukolu u Finsku koje nas očekuje u junu.

Нема коментара: