недеља, 10. април 2011.

SPRINT Prvenstvo Srbije

Konačno posle duže sezone na skijama, oblačim patike i prelazim na trčanje i orijentiring, ali znao sam da je to kratko vreme da bi se adekvatno pripremo da od prve trke budem konkurentan, tako da se nisam nadao pobedi niti toliko bio opterećen rezultatom. Prethodni dan sam prognozirao ko će biti u prva tri mesta, ali i da će njihov raspored zavisiti od trenutne inspiracije. Nadao sam se da mi jedina šansa može biti to što ima dosta kontrola, jer fizički nisam bio spreman za sprint što sam na trci i osetio. Jednostavno, bio sam spor i nekako sam se teško osećao.

Trudio sam se da biram sigurne i proste varijante, i jedino mesto gde sam napravio veću grešku je na 16KT kada u trku nisam uočio na karti da sa ulice ne postoji prolaz sa desne strane zgrade (posle trke ustanovio sam da je kapija bila otvorena) pa sam produžio oko dvorišta i provukao se kroz ogradu što me je koštalo više od 20 sekundi. Ali i bez ove greške osim dramatičnije završnice mislim da ne bi uticao na postojeći raspored. Svakako mogu biti zadovoljan, i nadam se da je ovo samo najava bolje forme i boljih trka.

1 коментар:

Анониман је рекао...

svakako!:)