недеља, 22. мај 2011.

MIDDLE distance - Serbian Championship

U okviru trodnevnog takmičenja "Memorijala čika Duško Jovanović" u organizaciji P.D. Pobeda održana je trka za WRE, i ujedno Prvenstvo Srbije na srednjoj distanci. Osvajanjem drugog mesta ponovio sam uspeh sa sprint distance. I ovog puta su odlučivale sekunde izmedju trojice prvoplasiranih..., samo su mesta malo zamenjena.

1. Dejan Popović - AOK Košutnjak - 48:14
2. Igor Vuković - AOK Košutnjak -48:16
3. Blažo Maksimović - O-team Rtanj - 48:47



Opet sam sebi dozvolio da napravim nekoliko grešaka od kojih su neke samo odraz loše koncentracije i pažnje.... Najveće posle 6KT kada sam se malo posle ukrštanja puteva odvojio prema potoku nizbrdo i uočio ukrštanje dva jarka preko kojih sam prešao i krenuo uzbrdo prema 7KT, ali kada sam se pojavio u uvali kod male bare shvatih da sam prešao preko ukrštanje potoka koji su 70ak metara niže od onih od kojih sam mislio...., ali dragocene sekunde su protekle... Druga veća greška se desila u sličnim okolnostima, nakon 11KT krećem stazom i opet posle odvajanja sa staze pravim previd u glavi, i nastavljam dalje ka 13KT umesto 12KT i tek posle dolaska do 13KT shvatam šta sam uradio, tako da je još dosta sekundi otišlo u nepovrat....



Da li je uzrok previsoka tenzija ili opuštenost..., mislim da nisam siguran..., u svakom slučaju drugog dana mi ništa nije išlo kako treba....., jednostavno nisam imao inspiraciju...
A da li zbog malo sna, alkohola i burne noći, ali tek trećeg dana sam se malo stabilizovao i odradio trku dosta bolje..., Važno je da je motivacija i dalje na visokom nivou..., ma IDEMO DALJE!!!

1 коментар:

Анониман је рекао...

Protein sources abound away from meat when you search with beans and nuts only being two. Food manufacturers make use of symbols and expressions which happen to become related to wellness phen375 perhaps it can be the benefits of being capable to handle and tackle life in the more simple way is exactly what meditation teaches you. How Lepto-Trim Claims to Work Lepto-Trim diet pills contain a high concentration of asparagus, an organic diuretic that has been employed in herbal medicine for hundreds of years. They eat grass and other greens plus they have all the calcium they require http://www.phen375factsheet.com the supplement contains collagen since it's primary supplement. Permanent fat loss needs to adopt time and possesses to become gradual [url=http://www.phen375factsheet.com]phen375 cheap[/url] the best diets for gout feature foods which can be generally reduced purines as these foods raise our bodies's urates levels which could cause a painful gout attack.