петак, 22. мај 2009.

TROFEJ BEOGRADA - dobar trening

U okviru Trofeja Beograda iskoristio sam da napravim dobre treninge na karti. Prvi dan na dobrom poznatom mestu, na Adi ciganliji ali na novoj karti perspektivnih reambulatora, održala se interesantna trka u sprintu. Stazu od 3.1km sam prešao za 13:04 minuta veoma jakim tempom ali ne i max. Taj dan sam prvi put probao i moje rolke jedan krug oko Ade, a zatim na Partizanovom stadionu bio sam i "zec" trke na 5 km koje sam na kraju zavrsio na 17:58 min. Sve u svemu veoma naporan dan koji se završio veoma kvalitetnim ručkom, doduše malo i masnijim! :)
Drugog dana Trofeja Beograda održala se trka na srednjim distancama na novoj i poprilično zanimljivoj karti sa dosta detalja. Sama postavke staze od 5,2 km je bila veoma dinamična i teška sa izmenom karti. Na kraju vreme od 45 min i osećaj sigurnosti tokom trke dopirneli su da posle ovog vikenda ostanem zadovoljan i dodatno motivisan za neke naredne treninge.

Нема коментара: