субота, 5. новембар 2011.

2nd Balkan Cross Biathlon Cup 2011, Trojan


Kao što sam najavio, počinjem sa postavljanjem zanimljivih aktivnosti koje su dalje iza nas....
Jedna od njih je zasigurno i učešće na drugom kros biatlon kupu u Bugarskoj za reprezentaciju Srbije. Trka se održala u mestu Trojan od 14. do 16. oktobra, na sprint distanci od 4 km u subotu, a trebalo je u nedelju da bude i individual na 6 km, ali je trka zbog veoma loših vremenskih uslova otkazana, ali je srpski tim ipak iskoristio priliku da odradi zanimljivu trening trku.


Za reprezentaciju Srbije nastupili su Milanko Petrović, inače naš olimpijac i najbolji biatlonac i ja, Igor Vuković, u seniorskoj kategoriji, i Branko Milošev za juniore. Pored navedenih takmičara, srpski tim su činili i predsednik Biatlon saveza Srbije, Milivoje Ilić i Miroslav Šegrt trener srpskog tima.

Razlika u kros biatlonu od zimskog biatlona je što se puška ne nosi sa sobom već stoji u postavljenim soškama na strelištu, i za kaznene krugove za svaki promašaj se ide u dodatni krug od 75 metara a ne 150 kao što je primer u zimskom biatlonu.

Sama trka po sebi je dinamična i neizvesna, jer uskladjivanje trčanja na maksimalnom nivou i gadjanja iz MK puške u metu, prečnika 4,5cm u ležećem stavu, odnosno 11,5cm u stojećem stavu je nepredvidivo, tako da se do samog kraja ne zna raspored plasmana takmičara.

Ja lično mogu reći da sam zadovoljan svojim nastupom, i trčanjem, a i gadjanjem ako se ima u vidu da sam imao samo jedan trening gadjanja ove godine, tako da po 3 promašaja u oba stava i nije toliko loše kao što izgleda! :) Na kraju sasvim solidan plasman sa samo 2:24 zaostatka za pobednikom Krasimir Anevom, najboljim bugarinom inače takodje olimpijcem koji je imao plasmane u top 20 na svetskom kupu. Pogotovo ako se ima u vidu da ja značajno više vremena provedem na strelištu od onih koji su uvežbani i mnogo brže gadjaju, a i bolje! :)


Za mene još jedno dobro iskustvo koje mi je, moram priznati, motivisalo da već sad počinjem da se spremam za zimsku sezonu i i razmišljam o predstojećim takmičenjima.

1 коментар:

Boško је рекао...

Nisi napisao kako je Branko prošao. Branko je nada Novog Sada ;)