понедељак, 1. јун 2009.

Prvenstvo KoV-a i dobra prilika za trening!

Iznenadnu priliku koja mi se ukazala sam iskoristio i otišao u Novi Sad i u okviru Prvenstva KoV-a uradio za mene solidan trening na Fruškoj Gori. Doduše vreme nas nije baš poslužilo tako da je bilo poprilično hladno a kiša nikako da stane. Još ako uzmem u obzir bujnu vegetaciju niskog rastinja tj. dviljih kupinjaka i moje gole potkolenice jer nisam imao duge čarape, mogu samo reći da sam jedva čekao da se što pre to privede kraju!

Krenuo sam prvi kao probni takmičar, išao sam sigurne varijante (na treku od 1. do 3. KT mi se izgubio trek signal) da bi se na 6.KT spustio od račvanja puta tačno na mesto KT ali nje nije bilo. Zatim sam je posle malo lutanja okolo pronašao i premestio jer sam smatrao da nije dobor postavljena, da bi na kraju videvši ovaj trek shvatio da tu odnosi izmedju tih jarkova nisu dobri.

Propust mi se desio posle 9.KT kada nisam uspeo da uhvatim stazu koja vodi kroz šumu ispod odseka, tako da sam kroz visoko i gusto rastinje prošao dosta teško, a malo zatim i jedva uspeo da predjem duboku i veoma strmu jarugu, da bi bio nesiguran kod same 11.KT jer opet nisu sjajni međusobni odnsi objekata. Do kraja sam birao sigurne varijante u nekom umerenom tempu. Sve u svemu dobar trening po teškom vremenu.

Нема коментара: