уторак, 23. јун 2009.

Hungarian Championship Midlle and Relay





Posle Prvenstva Vojske Srbije na Fruskoj Gori deo ekipe se uputio u Madjarsku na njihovo drzavno prvenstvo na srednjim stazama i stafeti. U prepodnevnim satima odrzale su se kvalifikacije u 3 grupe gde su prvih 8 usli u finale koje je bilo popodne istog dana. U kvalifikacijama staza je bila duga 5.5 km i ne toliko komplikovana sto mene ipak nije spasilo da izgubim oko 1,5min na 11KT ali na kraju 31:18min je bilo dovoljno za 7. mesto i ulazak u finale na 6,4km. Tu sam vec na 1.KT izgubio dragoceno vreme jer nisam ucio KT od gore sa stena i produizio skoro do 2.KT i ponovo se vracao nazad. Dalje sam nastavio dosta pazljivije ali tesko vreme, kisa i magla su pomogli da napravim jos po koju gresku tako da je vreme od 49:34 min bilo dovoljno samo za 17. mesto.

Drugog dana je bila stafeta, gde sam prvu izmenu trcao 55:09min a staza je bila duga 8.3km, Blazo je trcao drugu izmenu i na kraju Milic Milovan (citaj Ugor) je trcao trecu. Na kraju 10. mesto od 25 ekipa i nije bas tako lose kada se uzmu u obzir sastav ekipa koje su bile ispred nas. Rezultate sa srednje: kvalifikacije i finale. A rezultate stafeta mozete videti ovde.

2 коментара:

Анониман је рекао...

A, kam su karte?

ugor је рекао...

Ukrali mi lap top tako da imam problema sa postaljanjem postova sa cimerovog racunara koji je pun nekih virusa tako da mu pola programa ne radi kako treba. Zato je i ovaj tako nakaradan jer ne mogu da smanjim fotke, niti da uklopim tekst kako ja hocu, ali bolje nesto nego nista! :)
p.s. lap top mi je vracen ali formatiran, ali je ipak vracen!!!