недеља, 12. април 2009.

"Dok nekom ne smrkne, drugom ne svane...."



Dobro poznata, stara izreka se po ko zna koji put pokazala tačnom. Ne mogu reći da sam danas sam sebe iznenadio osvojivši naslov prvaka države u sprintu, koliko su me iznenadili ostali takmičari..., pogotovo kada se uzmu u obzir nesigurnosti i greške koje su me pratile tokom trke...
Pri tome ne bih želeo detljnije da se bavim time koji su razlozi pravljenja takvih grešaka. Ali svakako, pored ostalih, pomenuo bih onaj koji je meni bitan a to je psihološka pripremljenost. Posebno kada su u pitanju bitne trke kao što je ova bila, koje same po sebi nameću povišenu anksioznost kod takmičara. Zato smatram da je ovog puta to bila moja prednost u odnosu na druge, jer sam u poslednje vreme veoma slabo trenirao (totalno retko i bez ikakvog plana i programa zbog privatnih obaveza), tako rasterećen nisam imao visoka očekivanja, samo sam znao da ću se potruditi da istrčim na maximumu svojih trenutnih mogućnosti. Ostaću u nedoumici da li to što sam rastrećen ili hrabar...., ali sigurno je nešto presudilo da me sreća više prati nego ostale.... (pogledaj)
Ispostavilo se da je ipak istina ono što sam govorio prethodnih dana, a to je, da će pobediti onaj ko se bolje snađe i ko bude bolje tumačio kartu.., znači... SNAĐEN sam!
...bar za sada....., ali kao što reče neko, nekad, na jednom mestu....., CIRKUS SE NASTAVLJA...., IDEMO DALJE....

4 коментара:

Анониман је рекао...

Meni je mnogo zao sto nisam isla. Mada kad malo razmislim, isla ili ne isla na trke, ja sam uvek medju poslednjima, ako ne i bas poslednja od takmicara koji uspesno predju stazu. I tako stalno.
A danas je bas bilo lepo vreme, i sugorno je atmosfera, iako malo napeta, bila za uzivanje.
Pozdrav. Vesna

2ndhalf је рекао...

ladno si isao sa 6 na 9.... :) heh definitivno je meni smrklo a tebi osvanulo, neka obrnuce se to...

Pop је рекао...

Lepo receno... Sta dodati sem cestitki pobedniku!!!
To ti je orijentiring. Spoj fizicke pripremljnosti, tehnicke zrelosti i psiholoske stabilnosti u datom trenutku... A i to dolazi sa vremenom.
Nama nesnadjenima ostaje da placemo, krivimo druge, sportsku (ne)srecu, kartu, organizaciju ili pak da prihvatimo istinu, razmislimo o svojim postupcima i pokusamo da u narednim trkama gresku ne ponovimo...

Vokri је рекао...

Sprint je orijentiring disciplina u kojoj na kraju uvek pobedi - Igor "Hrabro Srce" Vukovic :)