петак, 27. август 2010.

Serbian national champs LONG distance: impressions


Proteklog vikenda je održano Prvenstvo Srbije na dugoj distanci u okviru Južnog Kučaja 2010 na jednom od najboljih terena u Srbiji. Odličan teren, dobra karta, još bolje koncipirana staza za elitu, važnost trke i dobro vreme su stvari koje su uticali da u svakom momentu potpuno uživam.
Znajući da je teren zahtevan krenuo sam lakše trudeći se da držim fokus. Tako je i bilo sve dok se nisam opustio i sa 5KT uzeo pravac ka 6KT i spuštao se očekujući da ću naići na izduženu uvalu u čijoj ivici je trebala biti rupa sa KT. Jednostvano nisam na vreme pogledao u kompas tako da sam značajno skrenuo sa pravca sve dok nisam shvatio da sam kod 10KT. Brzo sam se ispravio i u želji da nadoknadim koji sekund krećem brže i na sledećoj KT pravim opet grešku, tako da me je to koštalo skoro 6 minuta ukupno. Posle toga shvatam da je djavo odneo šalu i teram sebe da se smirim i fokusiram na kompas i na ono što je sledilo a to je izbor varijante na dugim deonicama. Trudio sam se da budem što bliži pravoj liniji i da se fokusiram na kompas sve vreme, ali sam imao nekoliko sitnih nesigurnosti. Na kraju sam imao dovoljno vreme da budem odbranim titulu prvaka Srbije na dugoj distanci odmah ispred najvećeg konkurenta Blaža Maksimovića i to za manje od 1,5 minuta. Dalje na trećem mestu plasirao se Željko Ćorić ispred Milana Kovačevića za 40ak sekundi.



Pogledaj prilog televizije Paraćin o takmičenju.

Na kraju još jednom da pohvalim organizatore za uložen trud i odličnu organizaciju, i što su nam priredili divno trku u svakom aspektu.

Нема коментара: